AR és marketing: rendezvény népszerűsítése

Ezennel elindítok egy sorozatot a blogon, amelyben olyan AR-megoldásokat mutatok be, amelyeket a vállalati marketingben alkalmaznak a cégek. A sorozat első posztjában a Dallas Maverick kosárlabdacsapat marketingakcióját mutatom be. Az akció célja egy sportesemény népszerűsítése, és nem is a jegyeladások ösztönzése miatt, hanem inkább a vásárlói lojalitás erősítése érdekében.

A Maverick tulajdonosa Mark Cuban, akinek a nevéhez számos, sikeres high-tech vállalakozás felfuttatása fűződik, és jelenleg is az egyik legfőbb finanszírozója a legkülönbözőbb start-upoknak. Cuban az idei szezon playoff meccseinek népszerűsítésére összeállt az AR-fejlesztésekben élenjáró Qualcomm céggel. Az akció lényege, hogy a csapat azon  szurkolói, akik jegyet vesznek a meccsre, letölthetnek Androidos mobiljukra egy alkalmazást. Az alkalmazás egy játék, amelyben megjelennek a csapat sztárjai, és velük lehet “kosarazni”. A játék április 16-án, a meccs napján indul élesben.

Reklámok


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s