AR és marketing: a Nestlé müzliakciója

A Nestlé legújabb merketingakciójához AR-technológiát vett igénybe, melyet a francia Dassault Systémes cég fejlesztett ki. A Nestlé a müzlijeinek eladását kívánja növelni, ezért szerte a világban a müzli dobozaira egy markert nyomtattak. A vásárlók egy erre a célra fejlesztett honlapon (a magyar oldal itt található) és a webkamerájukon keresztül, a marker segítségével egy játékot aktiválhatnak, amelynek szereplői a mozikban most futó Rio rajzfilm szereplői. A játékosnak a Blu nevű papagájjal kell mindenféle feladatokat teljesíteni.

A Nestlének nem ez az első AR-re épülő marketingakciója. A legutóbbi, Franciaországban futó kampány rendkívül sikeres volt, 1,6%-kal növelte a cég piaci részesedését a müzli szegmensben.

Korábbi cikkek:

Reklámok

One Comment on “AR és marketing: a Nestlé müzliakciója”

  1. […] AR és marketing: a Nestlé müzliakciója […]


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s