Suwappu: AR-játékfigurák a marketingben

Forrás: Dentsu London
Furcsa újdonsággal rukkolt elő a londoni Dentsu kreatív ügynökség: létrehoztak nyolc játékfigurát, amely reményeik szerint ugyanolyan fényes karriert futnak majd be, mint anno a tamagocsik. A suwappu névre keresztelt figurák két részből állnak és szétszedhetőek, szabadon variálhatóak. A felső részük a karaktert (szöveget) határozzák meg, míg az alsó részük a környezetet – mindezt persze a kiterjesztett valóságban, tehát megfelelő mobiltelefon, táblagép vagy webkamera segítségével élvezhetjük. A suwappuk mindenféle dologra képesek: lehet velük játszani, üzengetni egymásnak rajtuk keresztül, de a kitalálóik szerint leginkább vállalatok marketingcéljaira használhatóak, mivel a valóság kiterjesztésével bármilyen “tartalom” rájuk húzható. HA esetleg ennyiből nem igazán érted, miről is van szó, nem vagy egyedül, mert egyelőre az én állam se esett le ettől, de a fejlesztőik nagyon jó pr-kampányt csináltak köréjük. Talán a jobb megértésben segít ez a promo videó:

Reklámok

One Comment on “Suwappu: AR-játékfigurák a marketingben”

  1. […] Suwappu: AR-játékfigurák a marketingben […]


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s