Bréking! Már a Tesco is AR-ben nyomja

Az a tény, hogy egy héttel ezelőtt a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánca – a koreai próba után – immáron Európában is útjára indította AR-re épülő szolgáltatását, azt jelenti, hogy a kiterjesztett valóság immáron tömegek számára lesz mindennapi élmény. Habár a Tesco még markerre építi a szolgáltatását, és mást nem nyújt csak bepillantási lehetőséget a terméket tartalmazó doboz tartalmába 3D-ben, ennek ellenére én mégis azt gondolom, hogy ez a technológia elterjedése szempontjából mérföldkő. Már nemcsak néhány tízezer geek szórakozása az AR, hanem elérhető a háziasszonyok számára is, ahogy ez a lenti promo videón is látható.

Advertisements


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s