AR és marketing: Az életre kelt üdítősdoboz

Egy londoni székhelyű kis fejlesztőcég, a Harmonypark pár napja mutatta be az Obvious Engine névre hallgató új AR fejlesztését. Az engine a képernyőn megjelenő tárgyhoz igazítva jelenít meg tartalmakat, így kiválóan alkalmas reklámcélokra. A következő videó mutatja be, mit tud a fejlesztés egy üdítősdobozzal.

Kapcsolódó cikkek:

Reklámok


Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s